30 september 2013

Gaseeritud vee automaadid

Kaks gaseeritud vee automaati Tartu vaksali ees. Riia mäel Tartu poe ees oli vist neli ja "Kasekese" poe ees oli ka kaks tükki, rohkem ei tule meelde.
Kõigepealt tuli olemasolev üldkasutatav klaas nõrgas veejoas üle pesta, siis raha sisse lasta ja jook tuligi, vahel ei tulnud ka. Paljas mullivesi maksis 1 kopika ja koos siirupiga oli gaseeritud vesi 3 kopikat. Algul tuli siirup ja siis mullivesi peale, kui klaas varem ära võtta, siis sai magusama joogi.

Aitäh Astale, kes on siin esiplaanil ja keda tegelikult pildistati.

3 kommentaari:

  1. bussijaamas puhveti eesruumis, minu mäletamist mööda isegi kuni hoone lammutamiseni..
    ja samuti annelinnas saare ja anne kaupluste ees.

    VastaKustuta
  2. Neid oli palju, olid ka nt botaanikaaias. Aga minu ema ei lubanud mul kunagi neist juua, kuna klaasipesu tundus talle liiga pealiskaudne ja seetõttu võis sealt igasugu paha nakkust saada. Ma olin sõnakuulelik laps ja ei joonud ka, kuigi kange kiusatus oleks olnud proovida.

    VastaKustuta
  3. Aga selleks, et mitte ühiselt kasutatavast klaasist mitte juua, oli mõtekas oma joogitops kaasas kanda.
    Need olid väga head joogiautomaadid, võiks praegugi kasutusel olla.

    VastaKustuta