01 august 2017

Valgemetsa pioneerilaager 1967, 1970

 Tuusikuid pioneerilaagritesse jagati odavalt vanemate töökoha ametiühingute kaudu, nii et lapsed olid laagrites selle järgi, kus nende vanemad töötasid. Näites Kukulinnas olid kaubandustöötajate lapsed, Võrtsjärve ääres masinaehituse töötajate lapsed. Laagrites oli suve jooksul kolm vahetust, igaüks kestis ligi kuu aega.










Vikipeedia ütleb, et 1972.a oli Eestis 35 alalist pioneerilaagrit.

















 Varem olen pioneerilaagrist kirjutanud siin.


1 kommentaar:

  1. Olen ka olnud Valgemetsa pioneerilaagris kahel suvel.Arvan, et need olid aastad 1968 ja 1969 .
    Meie rühma kasvataja nimi oli Imbi Skroman.
    Kuna elasin sel ajal Tapal, siis oli seal peale minu veel kaks tüdrukut tollasest Tapa 1. Keskkoolist.
    Siis oli meie rühmas veel Ruth Treimut, kes on praegu keraamik. Usun, et olen kokku viinud õiged nimed ja inimesed.
    See laagriaeg oli väga tore!
    Mul on ka pilt meie rühmast.

    VastaKustuta